İnternette İşletmenizi Tanıtma Yöntemleri

İşletmenizin reklamını yapmak ve tanıtmak, işletmenizin başarısı için hayati önem taşır. İnternetten olmadan önce küçük işletmelerin ürünlerini ucuza, etkin ve verimli bir şekilde pazarlamak için çok daha az seçeneği vardı. İşletme sahipleri, el ilanları yazdırmak veya yerel etkinliklere sponsor olmak gibi yöntemler kullanmak zorunda kalıyorlardı. Artık günümüzde mesajınızı web üzerinden kitlelere uygun maliyetli bir şekilde ulaştırmak için her türlü fırsatı bulabilirsiniz.

Bu konumuzda internet üzerinden işletmenizi nasıl internet sayesinde tanıtabilirsiniz? sorusuna cevaplar bulacaksınız.

Haritalarda Yerel Olarak Listeleyin

Potansiyel bir müşteri bulmanın en kolay yollarından biri şirketinizin Google Haritalar'da görünmesi için işletmenizi Google Rehber'e kaydettirmektir. Kayıt olarak ve Bilgi Formunu doldurarak işletmenizi yerel haritalara ekleyebilirsiniz.

Bu işlemin ardından telefon veya posta yoluyla yapılabilecek işlemlerle işletmenizi doğrulamanız gerekir. Yahoo ve Bing ayrıca büyük işletme veri tabanlarına sahiptir ve ücretsizdir ve birkaç dakikalık kurulum yaparak oldukça fazla müşteri etkileşimi almayı kolaylaştırabilirsiniz.

Sosyal Medyayı Kullanın

Sosyal medya, görünürlük kazanmak için bir araçtan daha fazlası haline geldi. Artık her işletmenin yapması gereken bir zaman yatırımı olarak sayılmaktadır. Facebook, Twitter ve Linkedin sayfalarınızın yanı sıra, görünürlüğünüzü artırmak ve kime ulaştığınızı genişletmek için reklamlar ve sponsorlu gönderiler gibi şeyler ekleyebilirsiniz.

Dönüşüm sağlama olasılığı yüksek müşterilere ulaşmak için gönderilerinizi ve reklamlarınızı hedefleyebilirsiniz.

Blog Yazıları Yazın

Blog, işletmenizi çevrimiçi pazarlamanın en önemli yollarından biridir. Blogunuzu, düzenli olarak aşırı yüksek değer katan yüksek kaliteli içeriği saklamak ve paylaşmak için kullanabilirsiniz. Bu strateji daha uzun vadelidir ve bir gecede işe yaramayabilir.

Herhangi bir endüstride veya niş pazarda dikkate değer bir blog, iyinin ilgisini en üst düzeye çıkararak trafiği artırmaya yardımcı olabilir ve şirketinizi bir otorite kazanmasına yardımcı olur. Sektörünüzde bir otorite haline gelirseniz, tüketicilerin, medyanın ve işletme sahiplerinin dikkatini çekecek ve daha yüksek görünürlük ve satış sağlayabilirsiniz.

Web Sitenizi Optimize Edin

İnternet kullanıcıları kafalarına takılan her şeyi öğrenmek için Google'a giriyorlar, bu nedenle arama motoru optimizasyonu, işletmenizin çevrimiçi görünürlüğü için çok önemlidir.

Müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerinizin aramalarda sizi kolayca bulabilmesi için sitenizi alakalı anahtar kelimelerle optimize ettiğinizden emin olun. Mükemmel içerik oluşturduğunuzda, bu anahtar kelimeleri eklemek ve kendinizi bir otorite olarak oluşturmak kolaydır.

İlgili Topluluklara Katılın

Her endüstri türünün, etkileşime geçebileceğiniz bir çevrimiçi topluluğu vardır. Sadece bir topluluğa kaydolmak ve yalnızca ara sıra işletmeniz hakkında paylaşımda bulunmak hiç kimseye fayda sağlamaz ve muhtemelen insanları rahatsız edecektir.

İşinizi bunun dışında tutarken, içinde uyum oluşturmak için topluluğa aktif olarak katılın ve katkıda bulunun. İmzanızda bir bağlantı paylaşarak ve yalnızca bağlam olduğunda bahsederek işletmenize geri bağlantı verebilirsiniz.

İlgili Hashtag'lerle Fotoğraf Yayınlayın

Pinterest, Flickr, Tumblr ve Instagram'da çevrimiçi bir takipçi kitlesi oluşturmak için fotoğraf ve videolar yayınlayabilirsiniz. Alakalı hashtag'leri ve açıklamaları kullanmak, ne hakkında yayınladığınızı kategorize etmenize yardımcı olacaktır. İçinde çalıştığınız pazarlamayı anlamak için bu hashtag'lerle niş ilanları da takip etmelisiniz.

Bu, satışları veya trafiği anında iyileştirecek bir strateji değildir, ancak önümüzdeki aylarda ve yıllarda sürekli olarak değer kazanacaktır. Başlangıçta kendinizi ortaya çıkarmak için mümkün olduğunca diğer kişilerin gönderilerini yorumladığınızdan, beğendiğinizden ve bunlarla etkileşime geçtiğinizden emin olun.

E-posta Pazarlama ile İlişkiler Geliştirin

Kolay bir başarı olmasa da, e-posta pazarlaması her işletmenin yapması gereken bir şeydir. E-posta kampanyanızı başarılı kılmak için müşterilerinizin e-posta adresi karşılığında ücretsiz olarak bir şeyler vermeniz gerekir. Bir müşteri size e-posta adresini verdiğinde vermek için ücretsiz bir rapor veya e-kitap oluşturmayı düşünün. E-posta adreslerini aldıktan sonra, müşterileriniz ile ilişkinizi kurmaya başlayabilirsiniz. E-postanızın her anını satmak için kullanmayın. Önce bağlanın ve sonra satışa odaklanın.
Daha yeni Daha eski