Twitter'ın Yeni Ücretli Abonelik Hizmeti Geliyor: Twitter Blue

Ücretli aboneler, tweet geri alma ve koleksiyonlar gibi özelliklere erişim elde edecek.

Twitter'ın Yeni Abonelik Hizmeti: Twitter Blue

Twitter, kullanıcılarına ek premium özellikler sunmayı amaçladığı bir abonelik hizmeti üzerinde uzun süredir çalışıyor. Twitter'ın abonelik hizmetiyle ilgili ilk ayrıntılar çevrimiçi olarak sızdırıldı ve adı yeni abonelik hizmetinin adı "Twitter Blue" olacak.

Abonelik hizmeti aylık 2.99 dolar olacak. Twitter Blue hizmetinin bir parçası olacak özelliklerden biri, gönderilen bir tweet'i geri alma yeteneği olacak.

Aboneler, Özel Yeni Twitter Özelliklerine Erişebilecek

Sosyal ağ platformu Twitter, daha önce bir "Tweet Geri Alma" özelliği üzerinde çalıştığını doğrulamıştı, ancak bunun yalnızca ücretli abonelerin kullanımına açık olacağından hiç bahsetmemişti.

Bir diğer özellik ise "Tweet Koleksiyonları" adını taşıyor. Bu özellik, en sevdiğiniz tweet'leri daha sonra kolay bir şekilde bulabilmek için koleksiyonlar halinde kaydetmenize ve düzenlemenize, olanak tanır. Bu, birçok Twitter kullanıcısının en çok talep ettiği özellikler arasındadır.

Twitter kısa süre önce abonelik planlarını desteklemek için Scroll'u satın aldı. Bir Scroll aboneliğini Twitter Blue'nun bir parçası olarak bir araya getirebilir ve böylece abonelerinin en sevdikleri yayıncıların içeriğini reklamsız okumalarına olanak tanır. Twitter ayrıca, Twitter Blue abonelerinin takipçilerine haber bültenleri göndermesine izin vermek için Revue satın alımından da yararlanabilir.

Twitter Blue Twitter'ın Gelirini Arttırabilir

Twitter'ın abonelik hizmeti hala geliştirilme aşamasındadır ve şirketten ne zaman başlayacağına dair herhangi bir bilgi gelmedi. Bu nedenle, özellik yayınlanmadan önce aylık 2.99 dolar abonelik fiyatlandırmasının değişmesi mümkündür.

Twitter ayrıca, Clubhouse rakibi olan Twitter Spaces'a odaklanıyor. Kısa süre önce hizmeti 600'den fazla takipçisi olan herkese sundu.

Abonelik hizmeti, ek gelir elde etmesine izin vereceği için Twitter için önemli olacaktır. Twitter, son on yılda birçok önemli etkinlikte önemli bir rol oynamasına rağmen Facebook, Instagram ve diğer sosyal medya platformlarıyla aynı hızda büyümeyi başaramadı. Bu nedenle, artık mevcut kullanıcılarına bir abonelik hizmeti sunarak gelir kaynaklarını genişletmek istiyor.


 

Daha yeni Daha eski