Instagram, Reels ve Canlı Yayınlar İçin Yeni Analiz Araçlarını Kullanıma Sundu

Instagram, platformda daha fazla içerik üreticiyi teşvik etmek için Instagram Reels ve Canlı yayınlar için yeni analiz araçları başlattı.

Instagram, Instagram Reels ve Canlı yayınlar için bazı yeni analiz araçları başlattı ve kullanıcılara içerik hakkında her zamankinden daha fazla veri sağlayacak. Bu yeni özellikler, içerik üreticilerin ve işletmelerin ihtiyaç duyduğu araçlar olarak piyasaya sürüldü.

Instagram, Reels ve Canlı Yayınlar için Yeni Analiz Araçlarını Başlattı

Instagram bir blog gönderisinde, Instagram Reels ve canlı yayınlar için yeni analiz araçlarının sunulduğunu duyurdu.

Instagram, bu yeni analiz araçlarını yayınlayarak, içerik üreticilere ve işletmelere platformdaki Reels ve Canlı yayınların içeriklerine daha derinlemesine bir bakış sağlıyor. TikTok zaten benzer özellikler sunuyor, bu yüzden belki Instagram rakip platformla rekabet etmek için bu özelliği getirmiş olabilir.

Sunulan yeni istatistikler arasında oynatma sayısı, ulaşılan hesaplar, beğeniler, yorumlar, kaydetmeler ve yeniden paylaşımlar bulunur. Canlı yayınlar için eş zamanlı maksimum izleme sayısı, ulaşılan hesaplar ve yorumlar gösterilir. Profesyonel hesaplar, bu yeni metriklere içeriğin kendisinden ve uygulamanın Hesap Analizleri bölümünden erişebilir.

Yeni özellikler uygulama işlevselliği açısından daha fazlasını sunmasa da, gönderilerin nasıl performans gösterdiğine dair temel bilgiler sağlıyorlar. Bu bilgiler, işletmelerin içeriklerinin ne kadar etkili olduğuna dair kararlar almalarına yardımcı olabilir, böylece gerekirse stratejilerini değiştirebilirler.

Çok sayıda sosyal medya reklamcılığı kullanan işletmeler, performanslarını ve etkinliklerini artık çok daha kolay ölçebilir ve bunu yapmak çok para tasarrufu sağlayabilir.

Instagram'ın kendisinin de söylediği gibi, yeni analizler geri bildirimlerden oluşturuldu, bu nedenle profesyonel Instagram kullanıcıları için çok yararlı olması bekleniyor.
Daha yeni Daha eski