Instagram, Reels'e Reklam Özelliği Getiriyor

Instagram, Hindistan da dahil olmak üzere belirli birkaç ülkede 30 saniyelik video formatı Reels'te reklamları test etmeye başladı. Facebook'un sahip olduğu hizmet, yakında diğer güncellemeleri de kullanıcılara sunmayı planlıyor.

İnstagram, Hindistan, Brezilya, Almanya ve Avustralya gibi ülkelerde Reels reklamlarını test etmeye başladı. Instagram'ın hemen hemen tüm diğer özelliklerinde reklamlar görülebilmesine rağmen, uygulamanın TikTok benzeri özelliği olan Reels'te bugüne kadar platform tarafından gösterilen reklamlar mevcut değildi.

İnstagram Reels'e gelecek reklamlar, elbette bir video biçiminde Instagram Hikayelerinde görülenlere çok benzeyecektir. İlk önce belirtilen ülkelerde test edildikten sonra, reklamlar önümüzdeki aylarda dünyanın geri kalanına sunulacak.

Instagram Reels reklamları 30 saniyeye kadar uzunlukta olacak ve normal bir Reels videosu gibi gözükecekler. Dikey aralıklı reklamlar beğenme ve yorum yapma seçeneklerini destekler ve hatta Instagram Hikayelerinde görülen reklamlarda eksik olan işlevleri kaydetmenize, paylaşmanıza veya atlamanıza izin verir.

Diğer reklamlarda olduğu gibi, kullanıcıların amaçlarını bilmelerini sağlamak için tüm reklamlar "Sponsorlu" olarak markalanacaktır.

Facebook Hikayelerinde Yeni Reklamlar

İnstagram'ın ana şirketi Facebook, Instagram Reels'e reklam getirmenin yanı sıra, Facebook Hikayelerinde de  yeni bir reklam biçimi sunacak. Önümüzdeki haftalarda şirket, seçkin reklamcılar ve içerik oluşturucularla Facebook Hikayeleri için yeni reklamları test edecek.

Yeni reklam biçimi, reklamverenlerin bir ürün listelemesine yönlendirmek için dokunulabilen çıkartmalar kullanarak Hikayeler oluşturmasına olanak tanıyan bir özellik olacak. Böylece, belirli bir etikete tıklayan kullanıcılar, ürünü doğrudan web sitesindeki ürün sayfasından satın alabilecekler. Etkileşimlerin bir kısmı içerik oluşturucularla paylaşılacak.

Facebook, reklamlardan başka, Instagram'daki kullanıcıların Facebook hesaplarında Reels'leri paylaşmasına izin verecek bir özellik getirmeye çalışıyor. Duyurulan bilgilere göre, şirket ilk olarak Hindistan'daki bazı içerik üreticilere bu seçeneği küresel olarak piyasaya sürülmeden önce bir test aşamasında sunacak.
Daha yeni Daha eski