Instagram, İçerik Oluşturuculara Para Kazanmak İçin Daha Fazla Yol Sunacak


Instagram'daki içerik oluşturucular, artık platformdan para kazanmanın daha fazla yolunu artık bulabilecekler. Instagram şu anda marka pazarı, bağlı kuruluş araçları ve yaratıcıların kendi mağazalarını yapabilecekleri bir proje üzerinde çalışıyor.

Instagram, İçerik Üreticiler için Para Kazanma Yollarını Genişletiyor

Facebook CEO'su Mark Zuckerberg ve Instagram'ın başkanı Adam Mosseri, Instagram'da yapılacak bir dizi güncellemeyi tartışmak için Instagram Live'da bir araya geldi . Canlı yayın sırasında Zuckerberg, içerik oluşturucuların Instagram'da gelir elde etme yöntemlerinde bazı önemli değişiklikleri duyurdu.

İçerik Oluşturucu Mağazaları, Instagram'daki işletmeler için mevcut Mağaza özelliğinden oluşan bu girişimin bir parçasıdır. Zuckerberg, "bir içerik oluşturucu iş modeli olmanın bir parçası, harika içerikler oluşturup daha sonra bir şeyler satabilmenizdir ve bu nedenle İçerik Oluşturucu Mağazalarına sahip olmanın harika olduğunu" belirtti. İçerik oluşturucuya özel Mağazalar, içerik oluşturucuların ürünlerini doğrudan platformdan satmalarına olanak tanıyacak.

Instagram'da kullanıma sunulacak bir sonraki araç, bağlı kuruluş pazarlamasıyla ilgili. Bu konuyla ilgili ayrıntılı bilgiler şu an mevcut değil. Fakat Zuckerberg, içerik oluşturuculara önerdikleri öğeler için ödeme almanın bir yolunu ima etti. Zuckerberg, "İnsanlar, özellikle uzman oldukları yerlerde neyin iyi olduğuna dair öneriler almak için içerik oluşturuculara bakıyorlar" dedi.

Aynı şekilde Zuckerberg, içerik oluşturucuları markalarla buluşturmak içinde yeni bir araç duyurdu. Bir marka pazarı, daha küçük kullanıcıların markalarla anlaşma yapmalarına yardımcı olabilir ve onlara, takipçileri büyüdükçe ekstra para kazanma şansını verebilir.

Zuckerberg, "Bizim görüşümüz, içerik oluşturucuların içeriklerinden daha fazla para kazanmalarına yardımcı olursak, bunun daha geniş bir içerik oluşturucu ekonomisinin ortaya çıkmasına yardımcı olacağı ve böylece hizmetlerde daha fazla içerik olmasını sağlayacak" dedi.

Şu anda Instagram'da, içerik oluşturucuların markalarla bağlantı kurmasına yardımcı olacak araçlar mevcut değildir. Bir marka, bir içerik oluşturucunun bir ürünü pazarlamasını istediğinde, genellikle bir içerik oluşturucuya e-posta veya doğrudan mesaj yoluyla ulaşır. Uygulama içi bir marka pazarına sahip olmak, içerik oluşturucuların birlikte çalışacakları markaları bulmasını daha da kolaylaştırabileceğinden Instagram'daki kullanıcılar için yeni bir yöntem olabilir.

Sosyal Medya Ağları Artık İçerik Oluşturucu Merkezli Oluyor

Sosyal ağlar, her zamankinden daha yaratıcı merkezli hale geliyor. Bu, sponsorluklardan geçimini sağlamak isteyen kullanıcılar için harika olsa da, Instagram ve Facebook gibi platformların orijinal amaçlarından daha da uzaklaşmasına neden olabilir.

Her iki platform da bir zamanlar arkadaşlarınızla ve ailenizle bağlantı kurmak ve resimleri paylaşmak için bir yerdi. Ancak şimdi, sürekli ürünlerin reklamını ve satışını yapmaya çalışan reklamlı platformlar gibi görünmeye başladılar.
Daha yeni Daha eski